Bize bizden gayrı dost yok VIII

 

 

 -izzet amca selam..hhhhhhhh..benim dede be yaa..en harbi torunun..nereye böyle..

-(münasebetsiz herif) tanıdık ulan..merhaba..hayrola..bizim emre efendiyle ne haltlar karıştıracaksınız yine..oğlum..bak..oturun ders çalışın..bişeyler okuyun..ne olacak böyle..zibidilikle nereye kadar..

-aman be dedecim..senin de torunlarının alayı zibidi..züppe..yaw nerden çıkardın şimdi..kırk yılın başı kankamla biraz takılcaz..çok ciks bi mekan keşfettim gümüşsuyunda..harbi söyle dedo..asıl sen nereye böyle..maşallah sinek kaydı traşlar olunmuş..tütün kolonyaları bonkörce..hani yani burcu burcu sürülmüş..iskarpinler desen..o biçim..mercedes mübarek..ayna be ayna..faça düzgün yani..e ama..hani behice sultan yok..bu kompozisyon aksıyor be dedo..ne iş erken mi çıktın evden..

-oğlum..evladım..sen ömür törpüsü müsün..edepsizlik yapma diye diye tüy bitti ulan dilimde serseri..baban olacak o bostan korkuluğunda ama suç..hippiler gibi giyiniyor hala utanmadan..hippi babanın anarşist oğlu olmayacaktı da ne olacaktı zaten..

-oohooo dedoş..sen hâlâ onu mu düşünüyosun..ya bırak adamı artık..az çekmemiş zamanında senin askeri disiplininden..şu yaşına geldi hâlâ kabullenmedin gitti garibin tarzını..ne var ayrıca..adam seviyo uzun saç..kot gömlek..onların da var bi felsefesi heralde..bizim peder kiiim hippilik kim..

-evladım..niye adam akıllı giyinmek varken..gidip o mendebur batı hayranları gibi giyiniyorsunuz..kıyafet deyip geçmeyeceksin..sonra karı gibi o uzun saçlar..efendim tuhaf mı tuhaf o keçi sakallar..nedir ulan yani..gavur musun sen..adam olun biraz..adama benzeyin ya hu..o tipi bozuk babanı bi tek askerde tıraşlı gördük..ters insan işte..ilk gençliğinden beri böyle..

-adam özel işini kurmuş..para basıyo..ama senin gözünde bi gram değeri yok hala..

-paraymış..servetmiş..tapmayın oğlum bunlara..önemli olan onlar değil..efendi olacaksın..milli ve manevi değerlerden nasibini alacaksın..bak memleket savaşın eşiğinde..haberiniz var mı..nerdeee..siz hala o bar senin şu kafe benim gece gündüz sürtüyosunuz..züppelik değilse nedir evladım bu..

-peki ded..diyelim ki biz de senin gibi haberleri okudukça..izledikçe..hop oturup hop kalktık..torun tombalakla habire didiştik..bize bizden gayrı dost yok uyanın be..sloganlarıyla ortalığı inlettik..ne olacak..kim ipliyo bunları..asıl böyle insanları ketenpereye getiriyolar da onlar farkında değil..ya ne paraliicaksın kendini..kim için..dünyaya ayaklarının ucuna bakarak değil..kafanı kaldırarak ve mümkünse rakımı olan bi yerden bakacaksın..her ülkede var bunlar..sade bizde değil..tarih felsefesi diye bi zangazingo  var hani..adamları dinlemek gerek..ben işimi iyi yaparım..öğrenciysem dersimi geçerim..o kadar..bu ülkeyi ateşli lakırdılarla kurtaracak değiliz..herkes işine baksın..düzeleceği varsa düzelir o zaten..relax olacaksın dedoş..bak ne güzel..giyinmiş kuşanmış..sürmüş sürüştürmüş..kalıbımı basarım manitayı gezdireceksin..carpé diem..budur işte..gerisi çok ta tın..tınmayacaksın yani..kapiş..yani değil dünyayı kurtarmak..bizim özgür abinin deyimiyle..dünyanın yok edilmesi zamanı geldi de geçiyor bile..gereksiz ayrıntı zaten bu gezegen..bıraka ta onun bu hale getirenler düşünsün..

-hadi evledım yallah yallah..bu tansiyon denen meret değil sen öldüreceksin vallahi beni..külhan beyi..uğursuz zibidi..

-ha tamaaam..çaktık ded..randevu saati geldi değil mi..seni koca kurt seniii..

-gökhan..bak son kez diyorum..git başımdan..daral geldi ulan..açtırma benim ağzımı..

-tamam tamam..alıyoruz voltamızı..tamam..ama bi öpmeden gidersem..istanbul da beni öpsün..valla hiiç olmazlanma..öpmeden şurdan şuraya gitmek yok..ohhh..bi de soldan..tamaaam..hadi kaçtım ben..

-hadi tamam..güle güle..güle güle..eşek sıpası..selam söyle..

www.alininteki.com

rss

Nükteli Sözler

Geçmiş

Mutlak kesin olan tek şey gelecektir; çünkü geçmiş sürekli olarak değişir. (Sırp Atasözü)
Devamını oku

Hayat ve intikam

Canımı yakanlardan intikam almayı düşünmedim hiç, hayat benden daha yaratıcı. (Simone de Beauvoir) 
Devamını oku

Yaran Facebook İletileri

Biz kazandık

Camide sünnet kılıyoruz. Yanımda bir adam ve küçük oğlu var. Çocuk bizi izliyor. Adam benden önce selam verince, çocuk: Babaa biz kazandık, dedi.
Devamını oku

Komik Gifler

Komik Yazılar

Tavuk karşıdan karşıya niçin geçer?

CEVAPLAR: René Descartes: Yolun öbür tarafına geçmek için. Eflatun: Kendi iyiliği için. Çünkü gerçek, öteki taraftadır. Aristoteles: Karşıdan karşıya geçmek tavuğun doğasında vardır. Karl Marx: Çünkü bu tarihsel olarak kaçınılmazdı. Hipokrat: Pankreasının aşırı salgısı nedeniyle. Martin Luther:...
Devamını oku

Mahkemelik hayvanlar

Belki komik ve mizahi değil ama acı da olsa gülümseten bir takvim yaprağı arkası yazısı paylaşmak istiyorum: Avrupa'da çok oldukları ve ortalıkta serbestçe gezdikleri için, yargılanan hayvanlar arasında domuzların sayısı kabarıktır. 1864'te Slovenya'da bir çocuğun kulaklarını kemirip yiyen bir...
Devamını oku

Bir çocuğun Ramazan günlüğü

1. Gün: Bugün evde bir acayiplik var. Herkes kahvaltıdan önce sessizce işine, okuluna gidiyor... Önce diyet yaptıklarını sanmıştım. Akşama doğru hepsi sessizleşiyor. Sofrayı hazırlayıp ezanı bekliyorlar. Başka zaman, susmak bilmeyen ablamın bu hâli içten içe güldürüyor beni. Niye böyle...
Devamını oku