Erdoğan-Bush restleşmesi

 

 

 

 

 

Erdoğan ve bush her ne kadar kanka olsalar da bu günlerde perde arkasından bir restleşme var aralarında. Aralarından kara kediler mi geçti ne? İşte perde arkasından cereyan eden restleşmenin içeriği:

 

-         BUSH:tayip kankam, hayrola, noluyoruz, tezkere merkere?

 

-         ERDOĞAN:Bitti artık kankalık, dabulyu buss. Sen kalk hem kankanı ‘soykırımcı’ ilan et, bi de ‘hayrola kankam’ de. Öküz öldü ortaklık bitti. Hem benim adım tayip değil ‘tayyip’ anladın mı, demode kanka.nıhahahahaa.

 

-         BUSH:Aaa tayip şaşırtıyorsun beni. Bu ne ‘islamcı’ ne ‘milli görüşçü’ refleks böyle. Biz sana ‘ex islamcı’ demiştik, kanka bilmiştik seni. Hani çıkartmıştın o eski gömleği.

 

-         ERDOĞAN: Nıhahahaha.ilahi dabulyu bush. Bi de makyavalizmin ve pragmatizmin ana yurdunda yaşayan Amerikalı olacan be. Politikada asla gerçek bir kankalık yoktur, bunu en iyi siz Amerikalıların bilmesi lazım oysaki, demode kanka ne olacak nıhahahahaa.

 

-         Sonra istediğim gömleği giyerim istediğim gömleği çıkarırım, sana mı soracam be, siyaset bu dabulyu bush. Eski kankandan siyaset öğren biraz siyaset nıhahahahaa.

 

-         BUSH:Pekala tayip, unutma son gülen iyi gülermiş. Ben sana gösteririm şimdi nıhahaha’yı. Söyle bakıyım dabulyu tayip senin atom bomban var mı ha? Nıhahahahaa. Ana yurtlarının özlemi ile yanan yunanlı dindaşlarımızı unuttunuz galiba, nıhahahaa.

 

-         Sonra ibni sabbahı bilirsin dimi? Şu Selçukluyu tarumar eden adamı ve fedailerini. Ben de senin sabbahın olucam, peşmergeler de fedailerim nıhahahahaa.

 

-         Sonra arap aşiretleri zaten emrimde, vazgeç bu sevdadan, üçüncü dünya savaşı kopacak, atom bombalarım üzerinizde patlayacak dabulyu tayip nıhahahahaaaa.

 

-         Ha unutmadan, öyle zırt pırt gömlek değiştirirken sonra çırılçıplak kalmayasın ortalıkta, eski kankam demişti dersin ama ne derdiniz siz ‘geçti dallasın pazarı sür eşeğini niğdeye’ nıhahahahaaa.

 

-         ERDOĞAN:Sen bizi yalnız mı sandın demode kanka. Benim artık yeni bir kankam var; ahmedinejad! nıhahahaa. Halis muhlis ibni sabbahın torunu, kusura bakma  ama o da senin ‘sabbahın’ olacak nıhahaha.

 

-         Sonra ‘hocamızın d-8’i’ni unuttun galiba. Artı atom bombaları olan Rusya ve çin bizim ‘derin müttefiklerimiz’  söylemedi deme nıhahahaa. Çin atom bombaları da sizin üzerinizde patlayınca sen de eski kankam demişti derdin velakin –ata sözümüzü de iyi belle dabulyu bush- bende sana derim; geçti borun pazarı sür eşeğini nideye, nıhahahaha.

 

-         BUSH: Bana bak dabulyu tayip, kafamın tasını attırıyorsun ama. Ben dünyanın süper devletinin başkanıyım, dünyanın güvenliği bizden sorulur, dünyanın jandarmasıyız bizzz.

 

-         ERDOĞAN: Yok ya şimdi tırstım işte nıhahaha. Bana bak dabulyu bush sende şunu iyi belle; biz de bir zamanlar dünyaya hükmetmiş bir neslin torunlarıyız, sen de benim kafamın tasını attırma. Sonra sen yüzde kaç oy aldın birader. Karşında %47 oyla ikinci defa seçilmiş bir adam var, sen oy oranın itibariyle benim muhatabım bile olamazsın. Gelecek dönem seçilemeyeceğin de zaten kesin. Sen iyisimi bahçendeki çiçekleri sula eski kanka nıhahahaaa.

www.alininteki.com

rss

Nükteli Sözler

Geçmiş

Mutlak kesin olan tek şey gelecektir; çünkü geçmiş sürekli olarak değişir. (Sırp Atasözü)
Devamını oku

Hayat ve intikam

Canımı yakanlardan intikam almayı düşünmedim hiç, hayat benden daha yaratıcı. (Simone de Beauvoir) 
Devamını oku

Yaran Facebook İletileri

Biz kazandık

Camide sünnet kılıyoruz. Yanımda bir adam ve küçük oğlu var. Çocuk bizi izliyor. Adam benden önce selam verince, çocuk: Babaa biz kazandık, dedi.
Devamını oku

Komik Gifler

Komik Yazılar

Tavuk karşıdan karşıya niçin geçer?

CEVAPLAR: René Descartes: Yolun öbür tarafına geçmek için. Eflatun: Kendi iyiliği için. Çünkü gerçek, öteki taraftadır. Aristoteles: Karşıdan karşıya geçmek tavuğun doğasında vardır. Karl Marx: Çünkü bu tarihsel olarak kaçınılmazdı. Hipokrat: Pankreasının aşırı salgısı nedeniyle. Martin Luther:...
Devamını oku

Mahkemelik hayvanlar

Belki komik ve mizahi değil ama acı da olsa gülümseten bir takvim yaprağı arkası yazısı paylaşmak istiyorum: Avrupa'da çok oldukları ve ortalıkta serbestçe gezdikleri için, yargılanan hayvanlar arasında domuzların sayısı kabarıktır. 1864'te Slovenya'da bir çocuğun kulaklarını kemirip yiyen bir...
Devamını oku

Bir çocuğun Ramazan günlüğü

1. Gün: Bugün evde bir acayiplik var. Herkes kahvaltıdan önce sessizce işine, okuluna gidiyor... Önce diyet yaptıklarını sanmıştım. Akşama doğru hepsi sessizleşiyor. Sofrayı hazırlayıp ezanı bekliyorlar. Başka zaman, susmak bilmeyen ablamın bu hâli içten içe güldürüyor beni. Niye böyle...
Devamını oku